مرکز خرید و فروش ژل رویال ایرانی

خرید ژل رویال اصل با بهترین قیمت در کمترین زمان امکان پذیر است. کافی است ژل رویال طبیعی را بشناسید و براساس آنچه می گوییم یک مرکز معتبر انتخاب کنید.

ابتدا باید بدانیم ژل رویال چیست؟ چه خواصی دارد؟ کاربردهای آن کدام است؟ در نهایت مناسب ترین قیمت چیست؟

فروش ژل رویال

ژل رویال چیست

ژل رویال ماده ایست با حالتی ژلاتینی و رنگ شیری.طعم ژل رویال به طور طبیعی ترش است و ربطی به خراب بودن آن ندارد.ژل رویال طعمی ترش و بویی تند دارد.این محصول اکسیر زنبور عسل است.ترکیباتی که در ژل رویال وجود دارد در طبیعت کم یاب است.ژل رویال دارای انواع ریز مغذی های طبیعی است.به ژل رویال، ژل شاهانه، شاه انگبین، غذای ملکه و شیر زنبور عسل نیز میگویند.

ژل رویال دارای خواص بسیاری برای سلامتی انسان است.در طب سنتی و طب اسلامی اهمیت ژل رویال به روشنی بیان شده است.هر چه رنگ ژل رویال به سفید مایل تر باشد، ژل رویال تازه تر است.ژل رویال در دمای مخصوصی نگهداری و ارسال میشود.در خارج از این دما ژل رویال خراب شده و دیگر ارزش غذایی نخواهد داشت.در ادامه با خواص ژل رویال و نحوه تولید آن آشنا میشوید.

خرید ژل رویال اصل

خواص ژل رویال

مصرف ژل رویال باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود.ژل رویال حاوی انواع پروتئین ها و ویتامین ها  و مواد آلی و معدنی مغذی بدن است.بنابراین مصرف آن بدن را تقویت میکند و در برابر بیماری ها از بدن دفاع میکند.

ژل رویال برای محافظت از مغز و تقویت حافظه مهم است.مصرف ژل رویال به بیماران آلزایمری کمک میکند.ژل رویال حاوی پروبیوتیک های مفید است.ژل رویال ضد سرطان است و سرطان را درمان میکند.همچنین مصرف ژل رویال عوارض ناشی از شیمی درمانی را بهبود میبخشد.ژل رویال برای درمان زخم های بدن مفید است.ژل رویال رشد را در کودکان سرعت میبخشد.

مصرف ژل رویال باعث درمان ناباروی درمردان میشود.شاه انگبین کم خونی را با افزایش گلبولهای قرمز خون درمان میکند.ژل رویال برای درمان بیماری دیابت مفید است.این ماده ب بهبود سلامت روان کمک میکند.مصرف ژل رویال باعث کاهش کلسترول خون میشود.ژل رویال سیستم هورمونی و سیستم سوخت و ساز را حمایت میکند.ژل رویال موجب درمان بیماری های عصبی میشود.ژل رویال باعث افزایش طول عمر میشود واز پیری زودرس جلوگیری میکند.

خرید ژل رویال اصل

خرید اینترنتی ژل رویال

زنبور عسل پرستار و کارگر ژل رویال را تولید و ترشح میکند.ژل رویال را غده هایی به نام غدد هیپوفارنکس ترشح میکند.این غدد روی سر زنبور عسل قراردارند.غدد هیپوفارنکس تنها در یک دوره خاص در زندگی زنبور عسل فعالیت میکنند.با گذشت این دوره، غده های هیپوفارنکس تحلیل رفته و دیگر ژل رویال تولید نمیکنند.در این زمان است که زنبور کار ترشح ژل رویال را به نسل جوان میسپارد.

و خود به کارهای خارج از کندو میپردازد.ژل رویال غذای نوزادان زنبور عسل و ملکه زنبورعسل است.ژل رویال بعد از تخم ریزی ملکه تولید میشود.به محض اینکه ملکه در خانه ای تخم ریزی کرد زنبورهای پرستار ژل رویال را در آن خانه ترشح میکنند.

لارو های زنبور عسل بعد از تولد از ژل رویال تغذیه میکنند.لاروها تنها تا سه روز از ژل رویال تغذیه میکنند.بعد از روز سوم لارو ها که رشد کرده اند، از گرده گل و عسل تغذیه میکنند.اما لارو ملکه از بدو تولد تا پایان عمر از ژل رویال تغذیه میکند.به همین دلیل است که به ژل رویال غذای ملکه نیز گفته میشود.ملکه زنبور عسل با تغذیه از ژل رویال جثه ای سه برابر و طول عمری چند برابر خواهد داشت.

خرید ژل رویال ارگانیک

طریقه مصرف و نگهداری ژل رویال

ژل رویال در حجم محدودی در کندو تولید میشود.به همین علت است که ژل رویال گران تر از سایر محصولات کندوی عسل است.برای برداشت ژل رویال، زنبوردار از شبکه مانع ملکه استفاده میکند.شبکه مانع ملکه عبور ملکه در کندو را محدود میکند.بنابراین ملکه در خانه های خاص و مشخص شده تخم ریزی میکند.

و در پی آن تولید و ترشح ژل رویال در همین خانه های مشخص شده اتفاق می افتد.نگهداری ژل رویال باید در دمای یخچال یا فریزر انجام شود.ژل رویال خارج از کندو در دمای معمولی فاسد میشود و دیگر ارزش غذایی ندارد.ژل رویال در بسته بندی هایی که دمای لازم را حفظ میکند به نقاط مختلف کشور ارسال میشود.طریقه مصرف ژل رویال به صورت زیرزبانی است.

یک گرم ژل رویال را زیر زبان خود قرار دهید و اجازه دهید با بزاق جذب بدن شود.مصرف ژل رویال در یک دوره سه ماهه باید انجام شود و در روز های اول خواص آن را برای سلامتی خواهید یافت.عده ای با طعم ترش ژل رویال سازگاری ندارند.پیشنهاد ما برای این دسته افراد مخلوط کردن ژل رویال با عسل طبیعی است.جالب است بدانید که ژل رویال درون عسل به هیچ عنوان فاسد نمیشود حتی در دمای معمولی.

فروشگاه آنلاین عسل یاس عرضه کننده ژل رویال ایرانی ارگانیک به سراسر نقاط کشور است.برای سفارش این محصول با مدیر فروش در تماس باشید.